Συμβουλές Ομορφιάς

ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ Η ΥΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ
Είναι γνωστό ότι το νερό είναι το απόλυτο μυστικό για μια νεανική επιδερμίδα. Επιστημονικές έρευνες που έχουν γίνει για τα οφέλη του νερού στην επιδερμίδα αποδεικνύουν ότι το νερό εκτός του ότι κάνει γενικά καλό στην υγεία μας μπορεί να αλλάξει και την πυκνότητα της επιδερμίδας. 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα – σωστά κατανεμημένα στη διάρκεια της ημέρας – είναι ιδανικά για μία λαμπερή επιδερμίδα αλλά και ένα υγιές σώμα.

Εκτός της αύξησης της πυκνότητας της επιδερμίδας το νερό αυξάνει και την κυκλοφορία του αίματος στο δέρμα. Όπως επιβεβαιώνει το αμερικάνικο περιοδικό Women’s Health «Το νερό κάνει μεγάλη διαφορά στην υγεία της επιδερμίδας. Χωρίς νερό το δέρμα φαίνεται πιο μουντό ενώ οι ρυτίδες και οι πόροι είναι πιο έντονοι».

Οι επιστημονικές έρευνες συμπεραίνουν ότι το νερό μπορεί να κάνει την επιδερμίδα μας να φαίνεται πιο λαμπερή, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να εξαφανίσει τις ρυτίδες. Για μία λαμπερή και υγιή επιδερμίδα χρειάζονται και άλλα φυσικά συστατικά όπως η ρεσβαρατρόλη, βασικό συστατικό του προϊόντος “skin”, η οποία με την εξειδικευμένη στο δέρμα αντιοξειδωτική της δράση, απαλύνει τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες και λειαίνει την υφή της επιδερμίδας.

 

Woman with water glass

 

 

ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑΤΟΣ
Είναι γνωστό ότι δεν υπάρχει η ιδανική ή απόλυτη δίαιτα. Όλες οι δίαιτες – με χαμηλά λιπαρά, με χαμηλούς υδατάνθρακες, Άτκινς κ.λπ. – έχουν τα ίδια μέτρια αποτελέσματα. Όποια δίαιτα και να ακολουθήσει κανείς, θα χάσει μερικά κιλά αλλά αργά ή γρήγορα θα καταλήξει να τα πάρει πίσω. Το συμπέρασμα δεν είναι πως δεν υπάρχει καμία ελπίδα για κάποιον που θέλει να αδυνατίσει. Απλά, υπάρχουν ορισμένοι επιστημονικά αποδεδειγμένοι κανόνες που αν τους ακολουθήσει κάποιος μπορεί να πετύχει ένα διατηρήσιμο σωστό βάρος.

Ο Ψυχολογικός παράγοντας. Η βασικότερη προϋπόθεση για μία επιτυχή και διατηρήσιμη απώλεια βάρους είναι η «ψυχολογία». Για να επιτύχει μία οποιαδήποτε δίαιτα πρέπει να είμαστε ψυχολογικά προετοιμασμένοι, να έχουμε θέληση, υπομονή και πολύ μεγάλη επιθυμία να χάσουμε κιλά. Δίαιτα που μας επιβάλλεται ή δίαιτα για να χάσουμε γρήγορα μερικά κιλά π.χ. για το καλοκαίρι είναι καταδικασμένη σε αποτυχία. Ο δείκτης της σωστής «ψυχολογίας» είναι ο βαθμός με τον οποίο απολαμβάνουμε τη δίαιτά μας.

Το κλειδί είναι οι θερμίδες. Χάνουμε βάρος μόνο όταν οι προσλαμβανόμενες θερμίδες ημερησίως είναι λιγότερες από αυτές που καταναλώνουμε. Δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος. Προσοχή χρειάζεται στη γνώση των θερμίδων που καταναλώνουμε ημερησίως γιατί διαφέρουν από άτομο σε άτομο ακόμα και του ιδίου φύλου, της ίδιας ηλικίας, κ.λπ.

Αργό ξεκίνημα-μεγάλη διάρκεια. Με την κατάλληλη «ψυχολογία», ο στόχος για τις πρώτες εβδομάδες πρέπει να είναι ελάχιστη απώλεια βάρους, μπορεί και μισό κιλό την πρώτη εβδομάδα. Σταδιακά όμως αυτή η εβδομαδιαία απώλεια θα πρέπει να αυξάνεται. Στόχος είναι, εκτός της απώλειας βάρους, η σταδιακή προσαρμογή του μεταβολισμού και η σταθεροποίησή του.

Δεν χρειάζεται στέρηση ή πείνα. Δεν είναι απαραίτητο να πεινάμε, να στερούμαστε τροφές ή να είμαστε αντικοινωνικοί. Την πρώτη εβδομάδα π.χ. μπορούμε να κόψουμε τα αλκοολούχα ποτά, τα γλυκά και τους ξηρούς καρπούς. Από τη δεύτερη εβδομάδα μπορούμε επιπλέον να προσέχουμε τους συνδυασμούς τροφών. Όλοι ξέρουμε ότι δεν πρέπει π.χ. να τρώμε πρωτεΐνες μαζί με υδατάνθρακες, κ.λπ.

Ελάχιστες συμβουλές. Μερικές από τις ελάχιστες συμβουλές για σωστή απώλεια βάρους είναι: συχνά και μικρά γεύματα, πολλά λαχανικά, πολύ νερό.

Το τσάι “slim” θα βοηθήσει στην απώλεια βάρους γιατί αυξάνει τον μεταβολισμό μας.